Wednesday, January 27, 2016

Rungutan-

Rsa macam nak naik gila bila tiba-tiba peluang untuk kau buat benda yang kau suka terbuka luas dekat depan muka kau tapi kau tak tau nak buat apa dengan peluang tu! Tak tau samada nak ambik ataupun biarkan je macam tu.. 

Kalau aku ambik, akan ada orang yang terluka dengan tindakan aku nanti sebab aku dah janji nak tinggalkan benda yang aku suka tu dan bergerak ke haluan yang baru.... hai.. entahlah.. Apa lah yang sebenarnya Allah dah simpankan untuk aku ? Aku tertanya-tanya jugak... 

Peluang kedua pulak, memang benda yang aku suka jugak.. dapat tawaran untuk buat sepenuh masa.. masalahnya tempat tu sangat jauh dari rumah.. jadi aku cuma boleh boleh buat secara bebas, Tapi aku tetap gembira sebab itu memang benda yang aku nak buat sejak aku habis sekolah lagi. Jadi... au memang teruja!

Hmmm... hidup memang penuh dengan kejutan... 

God is great!

No comments: